Na een aantal voorstellen is uiteindelijk gekozen voor de naam Gripvol. Maar waarom deze naam?  Gripvol staat voor Grip krijgen op de zaak. Als ondernemersadviseurs komen we vaak in situaties waar weer grip op het bedrijf nodig is. Het doel van onze advisering is dat ondernemers weer vol met grip verder kunnen werken aan hun toekomst.

Op basis van deze uitgangspunten heeft Bureau Wordlenig in Enschede het onderstaande logo voor Gripvol ontwikkeld:

Naast het logo is er een “vormentaal” ontwikkeld als metafoor voor de wijze waarop Gripvol haar klanten een fundatie geeft om verder te ondernemen en/of te groeien:

De vormentaal bestaat altijd uit 3 cirkels die met elkaar verbonden zijn. Een driehoek die je vaak terugziet in krachtige constructies en bouwwerken. Ook visualiseren deze drie punten de stakeholders in projecten, waarbij Gripvol samenwerkt met de ondernemer en bijvoorbeeld overheid en financiële instellingen.

Kijk ook nog even rond op onze nieuwe website! Met dank aan Bureau Label305 is deze tot stand gekomen.

Iwan heeft mij meer commercieel en financieel inzicht gegeven in mijn bedrijfsvoering. Hierdoor ben ik professioneler gaan handelen. Zonder Iwan als coach was mijn lunchroom "Bron van Smaak" geen succes geworden.

- Nanny de Jong, Bron van Smaak